donderdag 16 augustus 2007

scraptime of printerleed?

jaja, en nu scraptime.....dat was dus van korte duur. Ik wilde een foto printen, en de printer dacht doe het zelf maar, die deed helemaal niets. Ik, computerdummie die ik ben, probeer te achterhalen wat er aan de hand is. Ik ben in de strijd zelfs de hele printer kwijtgeraakt, er staat wijzigen/verwijderen, ik klik op wijzigen, pc vindt dat wijzigen en verwijderen ineens hetzelfde is, en hups weg is de printer, grrrrrr. Toen proberen weer een printer toe te voegen, maar die van mij staat niet bij de mogelijkheden. Gelukkig is de pc net zo eigengereid als ik, en ineens heeft ie weer ontdekt dat er een printer geinstalleerd moet worden. Ik klik natuurlijk zo snel mogelijk op JA, en hup even later heb ik weer een printer, en hij doet het ook zowaar ook nog. Vraag me niet, wat er allemaal gebeurd is, ik heb echt geeeeen idee.....
Tegen de tijd dat het opgelost is, is het ook etenstijd geworden. Dus niet echt veel scraptime....
Om 7 uur komt Diny, mijn vaste wekelijkse cursiste. We beginnen altijd uitgebreid de week door te beppen, en dan gaan we verder met ons borduurtje. We beppen misschien iets te lang, maar dat geeft niet. Het borduren wordt wel mooi, en misschien lukt het volgende week wel om iets eerder te beginnen, en dan komt de kaart misschien wel af.

Geen opmerkingen: