maandag 6 augustus 2007

nieuwe spullies gescoord en kaarten gemaakt

Zaterdag zijn we naar een hobby- en een scrapwinkel geweest. Ik heb weer leuke dingen gescoord. Onder meer: een clear stamp-set doodles, hele grote chipboard doodles, een zak met bloemetjes in allerlei formaten en kleuren, pakketjes met cardstock/paper om kaarten te maken (ook vreselijk leuk voor scrappen), een mooie labelmal, een layoutmal, mooi pakket scrappapers in zachte kleuren, een foamstempelalfabet, coluzzle-alfabetten.......
Ik ben er weer heel erg blij mee.


Ik heb 2 kaarten gemaakt, ik heb ze hetzelfde gemaakt maar wel met andere bloemen erop. We willen met deze kaarten twee families een hart onder de riem steken, ik hoop maar dat de kaarten inderdaad een beetje helpen.
Gerrit en Yvonne: beterschap!!!!!

1 opmerking:

Petra zei

Hoi ingrid, mooi kaartje heb je weer gemaakt!
Ik heb je genomineerd voor de global Bumper Card Society.
Meer info lees je hierover op mijn blog... ik hoop dat je het leuk vindt.

Groetjes Petra