woensdag 22 augustus 2007

ik zit ff in een dippie

We zaten gisteravond net ff lekker een tv-programma te kijken, komt een kwartier voor het eind de buurman even langs met wat vragen. Ik mis het einde van het programma en baal er eigenlijk wel van. Hij had er iets eerder over na moeten denken, ineens loopt ie ergens tegenaan, en dan moet er op stel en sprong iets besloten worden. En daar waren wij nog helemaal niet mee bezig, en nu voelen we ons toch een beetje voor het blok gezet.
Ik heb vannacht echt heel erg onrustig geslapen. Voel me dan ook doodmoe als we uit bed komen. Als ik beneden kom, zie ik dat een van de katten een (kots)cadeautje voor me heeft achtergelaten, jakkes, op mijn nuchtere maag, bah bah.
We drinken koffie, maar ik voel me niet lekker. Ik ben snibbig en kort, zit helemaal niet lekker in mijn vel (je weet wel, die periode in de maand...). Fer probeert ook maar niet veel meer te zeggen, die wil ook geen snauw krijgen om bijna niets.
Ik moet eerst de dierenarts bellen om die afspraak voor Grommel te verzetten. Dan hoor ik steeds Dinky in de bak, ohhhh neeee he, hij zal toch niet weer last hebben van blaasontsteking (of erger). Nou die dan ook maar goed in de gaten houden de komende dagen. Ik moet opschieten, want ik moet mijn declaraties afgeven in het wijkcentrum hier in de buurt. Hoe eerder, hoe beter.
Als ik weer thuis kom heb ik al echt zo'n gevoel van, gat wat een dag, en we zijn nog maar net begonnen. Ik ga snel mijn mail nakijken (weer een rotbericht ertussen, gister kreeg ik ook al een telefoontje met een rotbericht, bah, waarom toch al die nare ziektes enz) en dan eerst maar weer ff zitten met een bakkie koffie. Ik ben echt niet vooruit te branden.
Als ik genoeg moed heb verzameld, ga ik eerst maar stoffen, en dan met de veger en blik erdoor heen. Vervolgens de stofzuiger. Wat een stof, ik word er helemaal gek van. Je draait je om, en er ligt weer een hele stofberg, bah. Overal liggen ook kattenspeeltjes, muizen en balletjes, volgens mij zijn we er alweer een paar kwijt. Ik had kennelijk niet goed genoeg de veger onder de grote kast doorgehaald, want toen ik de stofzuiger daar onderdoorhaalde, hoorde ik 2x iets in de stofzuigermond schieten, klonk als balletjes of muisjes. Nou ja, jammer maar weer. Ze hebben nog zat speeltjes zullen we maar zeggen. Ik ben intussen moe en zat, mijn handen trillen helemaal.
We lunchen met restjes bami en shoarmaschotel. Niet zo goed voor de lijn misschien, maar erg lekker, en het is toch te weinig om als diner te eten.
Na het eten sop ik het toilet, en dan is maar even genoeg huishouden. Ik zie het ff niet meer zitten.
Ik ben alweer een tijdje met 1 lootje bezig, dus ik ga lekker die scrap afmaken, ff tijd voor mezelf......

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

he gatsie! soms heb je van die dagen he? ik hoop dat je je zinnen lekker hebt kunnen verzetten en het nu weer helemaal toppie gaat! groetjes marije.